Thursday, May 6, 2010

String Gardens Part Two





Inspirert av "String gardens", har jeg laget min egen lille "spring garden". Vi ligger litt etter den grønne revolusjonen nede ved sjøen, så for å holde motivasjonen her oppe i skogen,har jeg "pyntet" litt så jeg forstår at våren er på vei.Nå mangler jeg bare musikken til..
Det er enkelt å lage en string garden.Jeg har bare gravd opp noen planter fra skogen med en jordklump rundt seg og bundet litt mose rundt med en trå.Så er det bare å "dangle"de opp i en ny tråd som du binder rundt midten av blomsterklumpen.Dypp hele "pakka" i vann så de ikke tørker opp. Sett deg med en kopp te og nyt blomsterdansen.

-Ingvild

1 comment:

  1. Først:

    GRATULERER MED SPENNENDE BLOG!

    NEDSTIGENDE TYR får et herlig kil i magen av og se disse vårblomstene sveve i det blå. Herlig!! :-)
    ... og når jeg vandrer ut i parsellen ser jeg nå med et kjærlig blikk på alle disse kraftfulle løvetennene som sprenger seg fram både her og der.....
    Helga

    ReplyDelete